Blogger Templates

Followers

Monday, July 11, 2011

hilangkan lah...



Menyintai dalam diam sesuatu yang amat menyiksakan perasaan...macam mana nak hilangkan??aku tahu rasa ini anugerah ilahi..aku juga turut mensyukuri..cuma aku takut die akan tahu nanti..aku tak nak sampai die tahu ( Walaupun )...hahhaha..bukan ape malunyer lau die tahu..sebab tu aku nak kurangkan atau hilangkan perasaan ni..xmo rase macam ni...bukak buku motivasi aku nak cari semangat baru..ternampak bait2 kata..
" Cukup cintai dia dalam diam dari kejauhan dengan kesederhanaan dan keikhlasan....
kerana tiada yang tahu rencana tuhan..
Mungkin rasa ini ujian yang akan melapuk atau memebeka dengan perlahan..
kerana hati ini begitu mudah untuk dibolak balikkan...
serahkan rasa yang tiada sanggup dijadikan halal itu pada Yang Memberi dan Memilikinya.





biarkan DIA yang mengatur semuanya hingga keindahan itu datang pada waktunya..."
banyak kali aku baca bait kata2 ni untuk dipaham kan...dan akhirnya aku paham...
parasaan ini adalah ujian untuk aku..dan perasaan ini akhirnya akan hilang dan membeku..macam sesuatu yang datang dan pergi..aku harus tempuhi ujian ini dengan sentiasa mengingati ilahi..

p/s : Ya ALLAH berikan aku ketabahan dalam mengharungi cabaran ini..Insyaallah anum BOLEH!!amin~~~