terima seadanya~~



akhir2 ni aku sedang cuba nak turunkan berat badan aku..atas sokongan dan dorongan sahabat setia didunia and insyaallah di akhirat kelak..Thanks banyak2 syu..ko memang banyak tau ape yang aku impikan dan matlamat aku..memang motif pertama aku nak turunkan berat badan aku sebab aku nak sehat..x mo ar lau gemuk nanti banyak penyakit...second sebab aku de minat kat mamat sorang ni..aku pun x tau cam ne leh suke lak dengan die..lau nak kate aku selalu berborak dengan dia tak mungkin lah..coz leh dikira berape kali aku tegur di..die pun ntah2 macam x perasan je kewujudan aku..hahhaha..tak pe lah..cinta kan anugerah ALLAH..mungkin ni gak satu ujian wat aku...pembakar semangat nak kurus..hope..hujung tahun ni aku dapat capai azam aku pada tahun ni..amin...SYUHADA..jangan lupe bagi semangat dekat saye ye...

mesti pelik kan tetibe aku letak tajuk entri aku TERIMA SEADANYA.. actually aku letak tajuk ni sempena lagu Stacy- Kisah Dongeng~~ and terfikir leh ke orang terima kite seadanya???

Comments

Popular posts from this blog

FeNoMeNa lUaR BiAsA Di PaNtAi JePuN b4 TsuNamI

DaLaM MiHRaB CiNTa

Hati hiba..Hati Sedih...mengharap cintanya~~