Ampunkan aku Ya ALLAH...



Ya ALLAH....
Sakit hati...Sedih...Geram...Menyampah...Binggung.....
Perasaaan ni betul-betul membuatkan hambamu ini lemah sangat2 dan tertekan ketika ini...tak tahu nak buat macam mana..ini adalah pengalaman pertama aku dalam dunia pekerjaan..mengenal sikap manusia..dalam mengenal aku tersepit di antara sikap manusia..apa yang perlu aku lakukan sekarang Ya ALLAH...Kau berikanlah aku kekuatan dalam mengharungi ujian mu ini..kurniakan aku ketabahanmu..Aku lemah Ya ALLAH..What i need to do~~argh...rasa nak lari jauh2 je..tapi aku tau lagi jauh kita lari..lagi banyak masalah akan timbul..

Aku tau aku budak baru, tapi sekali sekala bagilah aku bersuara..dengar pendapat aku..jangan nak tolak mentah2..aku pun manusia..ada hati dan perasaan..please hear me..sepatah aku cakap sepuluh patah dia cakap..at the last aku cakap 1 patah je..Ya ALLAH..geramnya aku saat ni...sakit sangat hati ni..bantulah hambamu yang lemah ini YA ALLAH..Aku memohon sangat2..

Kadangkala ALLAH letakkan kita di sesuatu tempat untuk kita belajar dari setiap perkara yang berlaku..bagaimana kita menyelesaikan setiap permasalahan yang berlaku..bagaimana kita memperbaiki kelemahan kita...setiap perkara ada hikmahnya..tak perlu merungut kerna ia datang dari ALLAH...tak perlu berburuk sangka kerna itu ujian ALLAH..tak perlu menuding jari kerna ALLAH sedang meneliti setiap gerak geri kita..

Ya ALLAH..hanya padamu aku memohon..hanya padamu aku berserah...hanya padamu jua aku meminta...kurniakan aku kekuatan dalam mengharungi setiap ujian yang kau berikan..

Comments

Popular posts from this blog

FeNoMeNa lUaR BiAsA Di PaNtAi JePuN b4 TsuNamI

DaLaM MiHRaB CiNTa

Hati hiba..Hati Sedih...mengharap cintanya~~