CinTa HakiKi ciNta ILAHI~~



Bismillah...

aku akan bhenti memikirkanmu..
dan aku akan benar-benar melepaskan ikatan di hatiku..
aku hanya akan merubah diriku menjadi yang terbaik hanya kerana Allah..
bukan kerana menginginkanmu.. kan kulepaskan belenggu ini.,
yang membuat hatiku semakin rapuh kerana cinta yang penuh tanda tanya..

biarlah kau teruskan perjalananmu tuk jadi yg terbaik untuk seorang yg ditakdirkan untukmu.. aku pun begitu..
aku akan meneruskan perjalananku tuk jadi yg terbaik untuk seorang yg kan menjadi Imamku meskipun itu bukanlah dirimu..

kerana kini ku telah yakin.,
jika aku telah menjadi yg terbaik, maka Allah tetap akan memberiku yg terbaik pula meskipun itu bukanlah dirimu..
kuharap kau mendapatkan yg terbaik hingga aku boleh tenang dengan pilihanNYA meskipun itu bukanlah dirimu..

~*Srikandi Pencinta Ilahi*~

sesungguhnya cinta ILAHI itu kekal abadi..Ya ALLAH cekalkan hati ini dalam menggapai redhamu...

creadit to Fb Lelaki Soleh Idaman Setiap Wanita Solehah

Comments

Popular posts from this blog

FeNoMeNa lUaR BiAsA Di PaNtAi JePuN b4 TsuNamI

DaLaM MiHRaB CiNTa

Hati hiba..Hati Sedih...mengharap cintanya~~