Blogger Templates

Followers

Tuesday, May 10, 2011

Sahabat???



Sahabat... Andai Engkau Jatuh.. Bangunlah Sendiri..
Andai Engkau Rindu... Tengoklah Bintang..
Betapa Jauh Pun Ia.... Ia tetap bersinar sampai Ke bUMI..
Sahabat.... walaupun Tiada Di Hadapan Mata...
Adakah Engkau Pasti.. Di HATI KAMI sEMUA... tIADA tERUKIr namaMU...
Sahabat.. Susah Senang Dahulu.. Kita Bersama~~
Tidak Pernah Hilang Walau Sedikit pun Memori Itu..
Sahabat... Janganlah Bersedih....
Andai Engkau Menitiskan Airmata. Diatas Perpisahan Yang telah DitEtapkan ALLAH ini...
Bererti engkau.. MemaNG bENAR-bENAR sahabat Sejati~~~
Amat AKU kAGUMI.. nILAI pERSAHABATAN...
eRTI sEBUAH kENANGAN...

sEmUA itu.. Penuh Bermakna Dan Harapan...
( ayat ini diberi oleh sang suami sahabat sejati aku dulu )

Ye aku akui...tapi hati dan perasaan aku kata lain..mungkin aku x ada dihatinya..siapa aku untuk dirindui...siapa aku untuk diingati..kehidupan kita berbeza..kau ade sang suami yang senantiasa ada di sisi..aku??bukan aku harap kau senantiasa ingat kat aku...cume secebis masa dan waktu untuk kau buktikan yang kau rindu aku..walau hakikatnya aku sedar..siapa lah aku kini..kenangan kita dah lama..mungkin dah luput dari ingatan..ntah ar..hati betul tersentuh bila ingat kembali detik waktu kita bersama dulu..kenapa yang lain boleh ingat aku..tapi kau.??

p/s : aku betul2 rindu die...tapi ego aku sering menghalang untuk menghubungi die..aku betul2 terasa...maafkan aku ye..

3 comments:

storyfromme said...

tiada ruginya kalau buang ego tu.ego tu hanya akan buat kita tersiksa je.

DaNg aNuM said...

dulu akui..agak tersiksa..bile dah lame rindu berkurangan..ada atau tak ader same je...tapi satu hari nanti ego ni akan cair jugak..Thanks for advice me...huhuhuhu

DaNg aNuM said...

back to normal now..