Blogger Templates

Followers

Wednesday, March 30, 2011

hati berbicara meminta tangan menulis pena...

wE aRe BeSt fRiEnD FoReVeR


Teringat zaman belajar dulu kala..windunya saat tu... benarlah kate orang bile time belajar rase nak kerja.. bila time keje nak belajar pula... lau cakap sal belajar..tetibe je rase windu ngan kawan-kawan dulu...ase2 dieorang windu aku tak???mane kawan-kawan yang dah kawin mesti sebuk uruskan rumah tangga kan??.. mana yang belum kawin sebuk nak cari keje.. lau dah ade keje pun masih lagi mencari keje yang sesuai.. macam aku jugak..hari jumaat ni cuti..ader interview kat bangi... perasaan ni sebenarnye macam malas je nak pergi..dalam otak fikir macam tak ader harapan je.. tak pun pk gaji x macam gaji sekarang..lagipun tempatnye jauh dari tempat keje sekarang.. lau pk2 balik..tak salah kalau pergi..leh tambah pengalaman dan pengetahuan temuduga.... so, cuti jumaat ni dah approve..kene pegilah.... hope banyak benda yang dapat aku belajar kat sane...Ilmu ALLAH ni kan merata..bukan dalam bilik belajar je...betul tak...?? berbalik pada sahabat2 aku...windu ar same kamoo semua..lagi2 sahabat "6" sekawan ( aida, acik,k.aina,k.sal & syu )..bile lah kite dapat kumpul balikkan..pas ni kalau berkumpul pun mesti lebih dari enam kan.. almaklumlah..ade yang bersuami....ade yang dah beranak...huhuhhhuuhuhu..... aku???bile nak bersuami???beranak apetah lagi??? hahahhaha..lawak je bile pk...lambat lagi kot.. ape2 pun..serah pada takdir...disamping tu kene jugak usaha yang gigih...^_^ ok lah..sampai kat sini je pena aku hari ni..sok luse sambung lagi ye....

3 comments:

AINI said...

wah nom... mantap ko punye blog... blh lah ajar akak... akak x brp reti nk tmbh2 gadjet

AINI said...

hehe... caya lah

DaNg aNuM said...

hehehehe..mantap ke??biase je lor..belajar dari orang lain..akk cari tutorial2 n follow je..kite wat cam tu je...heheehhhe..