sUsaH JuGak KaLau AdeR HaTi SeLeMBuT KaPaS..

Betulke. yang kaum hawa ni kaum yang lemah??ke sebenarnyer sifat naluri wanita itu yang sering menampakkan yang kaum hawa ni lemah..???mudah nangis, mudah memaafkan, cepat kesian and sebagainyer..actually bagi aku wanita tu tak lemah..tapi sifat yang ditunjukkan itu yang menjadikan wanita ni nampak lemah..ye lah..lemah lembut, sopan santun..chewah!!ye2..aku tau x semua wanita cam tu..ade gak yang ganaz...ye lah lau tak tunjuk ganaz nanti ditindas pulak kan....aku ase ramai perempuan yang sependapat dengan aku..hehehh..betul tak???ape2 pun llki tetap gagah dimata wanita..ye lah..wanita tu kan dicipta dari rusuk llki yang bengkok..yang kene tegakkan tu jugak ade lah llki..so, nampakkan betape pentingnyer llki dlam hidup wanita dan betape besarnyer tanggungjawap llki dalam membimbing wanita..tapi llki kene tahu yang hati wanita itu terlalu halus..jangan lah terlalu kasar event dalam percakapan..ini lah yang terjadi pada diri aku..susah nyer nak terime llki yang kasar dalam berbicara..ye..mungkin itu cara dan dirinyer..tapi kene lah tahu jugak yang kite nak bercakap tu dengan siapa..kalau tak tahu die tu siapa kene lah jaga percakapan kite..budi bahasa tu kan budaya kite..lau tengah stress sekalipun cube untuk control emosi..walau ape pun..aku senantiase ingat.," susah nak puaskan hati semua orang " belajarlah untuk menerima..huhuhu....

* manusia itu tidak sempurna..so, jangan terlalu mencari kesempurnaan..but we must try to be the best!!

Comments

Popular posts from this blog

FeNoMeNa lUaR BiAsA Di PaNtAi JePuN b4 TsuNamI

DaLaM MiHRaB CiNTa

Hati hiba..Hati Sedih...mengharap cintanya~~