Blogger Templates

Followers

Wednesday, March 16, 2011

RinDunYer DeNgaN DiE~~

Bile bukak je laptop ni..rase rindu lak ngan "encik".mane taknyer..aku letak gambar die jadi wallpaper...rase macam baru je borak2 n bergurau dengan die..tak sangke perbualan sebelum pegi muar mase tu adelah perbualan terakhir aku dengan die..
Walau ape pun..ku panjat kesyukuran wat yang esa coz amik 'encik' dari kami dengan cara yang paling baik.die pegi time tido..lau aku tau die nak pegi, aku nak g tau die yang aku sayang die sangat2..n duk sebelah die mase hujung minggu tu..tapi tu lah..takdir ALLAH..aku redha..

Ni antara pic terakhir aku amik ngan arwah..Time konvo aku..siyes ar..windu giler...

* aku harap, setiap pagi aku tak lupe nak sedekahkan alfatehah buat arwah mak ngan 'encik'..moga roh mereka dicucuri rahmat...

6 comments:

NuNu BeBeH said...

Anum...
Hmmm,sori2...nak tanye..
Encik tu sape??

Ape2 pon semoga roh beliau ditempatkan dikalangan org2 yg soleh..

Aku tingat la masa kat MJ..
Sedih..:(
Ko memang kuat anum!!

DaNg aNuM said...

Encik tu panggilan kiteorang tuk ayah kiteorang..Die meninngal mase 22 februari lepas..pas maghrib macam tu..die meninggal mase tido..ase terkilan sangat2 coz die meninggal hari selalse n aku last borak ngan die hari jumaat..sebelum aku g Muar..die duk umah mak tiri aku..jadi jarang jumpe die..cam x sangke lak sekarang aku dah tak ade mak ngan ayah..ape2 pun aku redha na..mungkin pemergian dieorang wat aku lagi kuat..

NuNu BeBeH said...

Innalillahi wa inna ilaihi raji'un..

Ya ALLAH,Aku xtahu anum...:(

Dari Abu Hurairah r.a. bahawa Nabi Muhammad s.a.w bersabda: "Apabila seorang anak Adam mati putuslah amalnya kecuali tiga perkara: sedekah jariah atau ilmu yang memberi manfaat kepada orang lain atau anak yang soleh yang berdoa untuknya."
(Hadith Sahih - Riwayat Muslim dan lain-lainnya)

Terus kuatkan semangat ye Anum..
Aku sayang ko..:)

DaNg aNuM said...

Thanks ea na..terus bagi aku kekuatan..aku sedang mencube menjadi Anak yang solehah agar doa aku sampai wat arwah ayah ngan mak aku..

SaYanG Ko GaK...
TQVM...

DaNg aNuM said...

windu~~

DaNg aNuM said...

rindu lagi..