CiAn CiK AidA

Hari ni masuk kerja macam biase..wat keje..tapi cam agak pelik sikit lah perasaan aku hari ni.macam ade yang tak kene je..x tau nape...tapi masuk ke pukul 11 tu dah ok sikit lah..wat keje macam biase..tetibe je dapat call...Safwan call aku g tau yang Aida ( Member U ) masuk wad..agak terkejut gak..before ni aku pernah teman die naik ambulan g Hospital Seremban coz dijangkiti denggi..Kali ni safwan kate die masuk wat coz muntah2 n cirit birit..aku biase gak sakit cam tu..memang x tahan lah..tapi x pernah masuk wad cam CiK AiDa ni..tapi x heran lah sangatkan..mungkin anti body die rendah..aku kan antibody tinggi punya..mau x..berat badan aku lebih kurang 2 kali ganda dengan die..berat bdan die 40 pun tak sampai..x per lah aida..pas ni makan banyak2 makanan yang berkhasiat ea..sowi ar..kali ni tak dapat nak melawat ko kat hospital..koje ar...pas tu cam jauh lak kan..ape2 pu hope die cepat sembuuh n tak ape2...^_^

Comments

Popular posts from this blog

FeNoMeNa lUaR BiAsA Di PaNtAi JePuN b4 TsuNamI

DaLaM MiHRaB CiNTa

Hati hiba..Hati Sedih...mengharap cintanya~~