KeNaNGaN BeRsaMa

Alhamdulillah...kupanjatkan syukur pada ALLAh diatas nikmat iman dan islam yang kau anugerahkan padaku..masih lagi kau pinjamkan rohmu buat tubuhku hari ini...
ALHAMDULILLAH....
Tiada lafaz yang dapat kuucapkan bagi melahirkan rasa syukur ni.
erm...dah 2 hari tak update blog..rase bersarang sikit ati..ye lah tak meluahkan ape yang ingin diluahkan..2 hari cuti..x tau wat ape kat umah..tapi yang pasti semalam memang enjoy lah.
Mau x nyer...kakak kesayangan belanje main bowling ngan makan steamboot..ALHAMDULILLAH..rezeki lagi...dah lame ase tak kuar ramai2 ngan adik beradik...

Si kecik " TAUFIQ" pun tak ketinggalan menyaksikan game bowling..dari bangun sampai tertidur n last bangun balik..kiteorang x habis main lagi..mau x nyer..main 3 game...memang syok ar..

ni plak gambar si akim poyo yang sebok mengeringkan bola..cam terer je main..walaupun memang hebat kan..huhuh..abg uteh tengok2 cam nak wat gak je...huhu


Ni plak gambar adik aku ngan kawan aku "syuhada " ngah makan steamboot...memang syok ar..pas penat main..isi perut lak...bukan selalu dapat macam ni...

And last..gambar aku..duk makan ais krim...sedap....

Ape-ape pun terima kasih banyak2 wat kakak aku yang sudi nak belanje semalam.dah macam ala2 family reunion lak..memang seronok n happy..ade mase n rezeki lebih kite kuar n enjoy same-same lagi...


And the last, nak share pic ni..ni adelah kali pertama and kali terakhir kami adik beradik makan steamboot dengan arwah ayah...bile duk makan semalam n teringat mase ni, cam sedih je..ape2 pun..aku still bersyukur coz ade gak kenangan bersame dengan arwah ayah..
** Arwah ayah yang pakai baju putih..

Semoga ia kekal menjadi kenangan yang terindah dalam hidup..

Thank You ALLAH>>>coz beri aku kesempatan ini..

Comments

Popular posts from this blog

FeNoMeNa lUaR BiAsA Di PaNtAi JePuN b4 TsuNamI

DaLaM MiHRaB CiNTa

Hati hiba..Hati Sedih...mengharap cintanya~~